Leta i den här bloggen

söndag, augusti 12, 2012

Skogspromenad

Den här veckan har jag tyvärr slarvat med mina morgonpromenader. Jag har varit så himla trött när klockan har ringt kl 06.00 att jag valt att snooza istället. Men under helgen finns inga undanflykter. Sovmorgon och solstrålar gör det väldigt mycket lättare att komma ut.

Hos mamma och pappa i utkanten av Göteborg finns fina skogsområden med flera sjöar. Idag blev det en skön morgonrunda i barndomsskogarna. Mamma hade lovat att följa med men när jag sa till henne att det var dags att gå så svarade hon nyvaket att hon behövde kaffe först. Så då gick jag själv, tur man inte har såna laster ;) Frukosten stod i alla fall framdukad när jag kom tillbaka. Gott!

1 kommentar:

  1. Roligt att ha haft dig hemma. Har varit ute på en längre promenad än din morgonpromenad.
    Kram mamma

    SvaraRadera