Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 16, 2012

Bålträning igång

Efter en arbetsdag i både Kungsbacka och Varberg hastade jag hem i god tid för att hinna till min pt-träning. Var tyvärr inte riktigt så taggad som jag hade önskat när jag gick dit, hade lite svårt att koppla bort jobbet kände jag. Men när vi väl satte igång kunde jag inte annat än fokusera. Bålträning kräver verkligen full koncentration! Det var roligt, ansträngande och jobbigt. Men framförallt roligt! Det är verkligen en kick att göra det här för sig själv och man anstränger sig ordentligt när man har någon som ger feedback hela tiden; Braaa, Helena! Grymt, två till! Aktivera bålen nu, spänn, spänn!

Vi kommer köra två pass i veckan de första veckorna, sen glesar vi ut det. Och jag ska få ett eget träningspass som jag kan köra själv. Det här känns så jäkla bra!! Från en lite grinig start på dagen, pga försenat tåg, är jag nu på toppenhumör! Och strax kommer min kompis Jenny och hämtar mig för en kvällspromenad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar