Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 28, 2012

Dejt med sambon

Direkt efter jobbet idag gick jag och sambon ut på stan. Man får skynda sig här i Halmstad för affärerna stänger kl 18. Jag hann med Triumph och Lindex. Köpte mig en liten belöning på Triumph som jag skrev igår att jag skulle göra. Känns lyxigt med lite dyrare underkläder och så är det ju bra kvalité också. På Lindex köpte jag ett par svarta leggings, perfekt till jeanskjol nu på hösten.

Efter lite shopping gick jag och sambon för att fika. Det är inte så ofta vi går ut och fikar såhär mitt i veckan. Det är också lite lyxigt! Dejt med kärleken behövs och det är himla mysigt.

2 kommentarer:

  1. Var kaffet gott? undrar mamma

    SvaraRadera
  2. Det blev ingen kaffeprovning idag heller... Ska testa latte nån dag snart, jag lovar! :)

    SvaraRadera