Leta i den här bloggen

tisdag, augusti 14, 2012

Missnöjd hos frisören

Det har nog bara hänt mig nån enstaka gång för många år sen att jag inte blivit nöjd efter frisörbesöket. I lördags var jag och gjorde efterlängtade slingor då jag hade värsta utväxten. Såg verkligen framemot att bli ljus igen. Jag hade med mig en bild och visade frisören, faktiskt samma bild som jag har i inlägget "Bloggstart". Förklarade att jag ville bli ungefär lika ljus som jag var på den bilden.

Frisören föreslog att varva lite mörkare färg i de ljusa slingorna för mer effekt. Jag litade på honom men poängterade att jag ville bli ljus. Resultatet blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig även om flera sagt att det är fint. Frisören sa att den mörka färgen borde blekna lite inom en till två veckor. Annars har han lovat att lägga i lite fler ljusa slingor. Jag får väl se hur det ser ut om en vecka.

De första två bilderna är FÖRE och den sista EFTER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar