Leta i den här bloggen

lördag, augusti 04, 2012

Bästa kudden

Tidigare i somras firade jag och sambon vår 2-årsdag på ett mysigt ställe strax utanför Halmstad. Där sov vi på de bästa kuddar jag någonsin upplevt! Jag var helt lyrisk över dessa kuddar och kände att jag genast ville byta ut alla kuddar hemma i sängen. Tog därför ett kort på etiketten på kudden för att kunna söka upp var man kan köpa dem. Hittade efter långt om länge ett ställe på nätet man kunde beställa dem - för 800 kr styck! Ganska saftigt pris för en kudde måste jag säga. Och om vi skulle byta ut alla skulle det bli över 3000 kr. Tänkte att man kanske kunde byta ut en i taget under typ ett halvårs tid, då känns det inte så dyrt. För såna här kuddar vill jag verkligen ha! Om någon vet var jag kan hitta dessa kuddar till ett billigare pris, hojta gärna till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar