Leta i den här bloggen

måndag, december 02, 2013

Första julen som mamma

Den här julen är väldigt speciell för mig. Även om Emmie bara är knappt tre månader på julafton är det ju barnen som är huvudpersoner på julen. Hon är vår solstråle och jag vet att hon är väldigt betydelsefull för både mina och sambons föräldrar. Det gör det extra roligt att fira jul i år.

I helgen julstädade vi och gjorde lite adventsfint. Vi hade gäster på eftermiddagen och efter glögg, pepparkakor och lussebullar gick vi ut på stan för att titta på julskyltningen och allt annat som försiggick på gator och torg. Det var inte svårt att komma i julstämning. För några dagar sen kände jag ingen alls men nu är det hur julmysigt som helst. Jag har äntligen kommit igång med julklappshandlandet. Nu är det verkligen nedräkning till julen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar