Leta i den här bloggen

torsdag, december 12, 2013

Äntligen guld!

Idag är en glädjens dag! För att vara lite ytlig :) Jag har köpt mig en iPhone 5S - i guld! Jag har längtat och väntat, men inte beställt någon för jag har vetat att det varit lång leveranstid på just guld. Men så idag gick jag in till Phone house för att beställa en i alla fall. Jag hade bestämt mig för Tele2 som jag redan har men det fanns inga i lager, de hade inte för någon operatör hemma sa han och han kunde inte säga när de skulle komma in. Han skulle i så fall restnotera men de som gjort det för många veckor sen hade fortfarande inte fått sina. Då berättade han att han har olåsta i guld som kostar 499 i en startkostnad och sen kan jag ändå välja Tele2 som jag hade tänkt. Då Tele2 just nu har en julkampanj som innebär att man slipper betala de första två månadsavgifterna och uppläggningsavgift (424+424+250 = 1098) så tyckte jag att det ändå var en bra affär. Så jag slog till!



Visserligen har jag läst spanska men jag ska nog byta språk ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar