Leta i den här bloggen

måndag, december 16, 2013

Tavla i generationer

Den här söta tavlan hade jag på mitt rum när jag var liten. Jag hade helt glömt bort den men i helgen kom mamma med den och frågade om jag ville ha den till Emmie. Hon berättade att hon hade fått den när hon var liten, hon visste inte vilket år men förmodligen i slutet av 50-talet. Jag vill absolut att Emmie ska ha den! Den ska hon ha i sitt rum i vårt framtida hus. Jag bad mamma skriva en liten hälsning till sitt barnbarn på baksidan. Kanske är detta en tavla som Emmie kommer ge till sin framtida dotter och senare barnbarn! Jag blir riktigt glad när jag ser den här tavlan och är oerhört tacksam över att mamma har sparat den så att min dotter kan få ha den i sitt flickrum. Jag ska låta Emmie få veta att det är en tavla hon fått av sin mormor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar