Leta i den här bloggen

måndag, december 16, 2013

Lille Sixten

I helgen var vi i Kungälv för att fira minijul med mina föräldrar och lillebror med familj som kommit ner från Stockholm. Mamma och pappa åker utomlands över jul och nyår i år så därför blev det en tidig jul med dem. Vi hade jättemysigt och lillskruttan fick många fina klappar!

Min yngste brorsson Sixten, knappt ett år gammal, är så himla go. Ibland sträckte han upp sina armar mot mig och sa "mamma" :) och mamma som jag numera är tog jag såklart upp honom. Han provade Emmies liggdel och fick precis plats. 
Tänk va kul man kan ha med en pappåse! Den tyckte Sixten var roligare än alla klappar han precis fått. 
På vägen upp stannade vi till i Västra Frölunda och köpte en bärsjal som jag hittat på Blocket. Det krävs lite träning för att få till den bra på kroppen och att smidigt få Emmie på plats men jag kollade youtube och lyckades hyfsat med den första varianten i alla fall.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar