Leta i den här bloggen

måndag, december 30, 2013

Min sambo

Sambon är lite av en doldis här på bloggen och vill så vara. Han syns här och var men har då alltid godkänt bild (och ibland även text). Men idag vill jag hylla honom och därför handlar detta inlägg om just honom. Han vet att jag älskar honom, det säger jag ganska ofta men i övrigt är jag dålig på att ge komplimanger till vardags. Det är lätt att tappa bort hur viktigt det är att ge beröm och komplimanger, både för vad ens partner gör och hur han/hon ser ut. Det pratade vi om igår och jag känner att jag vill bli bättre på det.

Så nu vill jag passa på att säga till honom och er som läser att jag har en toppenkille till fästman, sambo och far till vår Emmie. Han är snygg, händig, allmänbildad, vältränad, omhändertagande, rolig och generös. Jag är så glad att jag har honom! Nu har vi varit tillsammans i 3,5 år och det känns som att 2014 kommer att bli ett stort år för oss. Emmies första år och nytt hus, ska bli så kul!

LU
Aktivitetsledare vid klättring på Bjärehalvön.

En korv i farten efter promenad på Djurgården i Stockholm.

Provade en pretzel i New York.

Strandhäng i Tylösand.

Stolt blivande far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar