Leta i den här bloggen

lördag, december 28, 2013

Dagstripp till Göteborg

Har längtat efter att åka till Göteborg och bara strosa runt, fika och känna pulsen lite. Idag tog jag tåget upp och lämnade Emmie hemma hos sambon. Jag åkte upp för att träffa min kära kompis Sabina och få lite kvalitetstid ihop med henne. Det var verkligen jättehärligt och mysigt att vara i stan och hänga med fröken S. Kändes lite som gamla tider, hon och jag utan män och barn. Sånt är väldigt värdefullt! Tiden sprang i väg och jag föreslog att vi en annan gång ska ta in på hotell för att få extra tid att umgås. Hon tyckte spa vilket låter så härligt. Får se när vi får till det men det tror jag verkligen på.

Insåg efteråt att jag inte tagit en enda bild på henne eller oss idag men det blev två andra bilder från Centralstationen i alla fall. En paraplyautomat (fiffigt!) och bröstmjölkspumpande på en toalett innan hemfärd. 
Trots att jag hade jättekul i Gbg var det underbart att komma hem till den här lilla skruttan. Kvällen till ära i ny pyjamas, så söt! Tänk, om en vecka är hon tre månader. Bästa tre månaderna i mitt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar