Leta i den här bloggen

torsdag, december 12, 2013

Fina bilder

Nu är jag i gång och använder min nya iPhone. Via iTunes la jag över och hämtade upp alla appar, kontakter och bilder mm från min gamla mobil till min nya. Det tog en liten stund men gick hur smidigt som helst.

Det är så kul med en ny mobil! Inte bara för att den är fin och har massa nya finesser utan också för att den är så sabla snabb! Min gamla hade blivit så himla seg, mer och mer för varje gång man uppgraderade den. Nu har jag hoppat upp tre modeller. Jag hade iPhone 4 och mellan den och 5S finns 4S och 5. 

En fiffig grej med den här nya är att den har touch-id för att låsa upp den och ladda ner/handla i App Store. Jag har läst in tre olika fingrar och sambon fick ta sin högertumme också :)

Kameran i den här mobilen är såklart också bättre. Framförallt om man tar en "selfie" med framsidan av telefonen mot sig. Två av bilderna nedan är tagna så. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar