Leta i den här bloggen

lördag, mars 23, 2013

Vin vs mammabyxor

Ska man egentligen säga mammabyxor? Man är ju inte mamma än, det borde heta gravidbyxor men det har jag inte hört någon säga. Idag var det iaf dags att ge sig på jakt efter sådana. Började med att kolla på H&M och det räckte! Där hittade jag två par brallor som kändes jättebra. Ett par "vanliga" jeans och ett par glansiga svarta. Här finns att växa i kan jag lova! Även om maggen inte är så stor än är det väldigt skönt att inte ha sina vanliga jeans som klämmer åt lite för mycket.

Efter byxshoppingen följde jag med sambon till systemet för han ska ha grabbfest hemma. Gick och spanade på hyllorna med rödvin och kunde inte låta bli att längta lite efter ett glas. Sambon tog ett glas igår kväll och det verkade väldigt gott! Inte så att det är några problem att vara nykter under den här perioden, det är jag gladeligen, men man kan ju ändå tycka vin är gott.

Så ut med vin och in med mammabrallor!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar