Leta i den här bloggen

torsdag, mars 21, 2013

Mycket att se framemot

När det snöar ute såhär i slutet av mars kan jag inte låta bli att längta efter våren. Den här våren har jag extra mycket att se framemot. Både små och stora saker och jag tycker det är kul att glädjas även åt "mindre" saker. Det dyker ju upp fler sådana i livet än STORA.

Saker jag ser framemot nu:

  • Träffa mina föräldrar till påsk, har inte träffat dem sedan mitten på januari pga semester, sjukdom och såklart avstånd.
  • Gå ut och käka med goda vänner på mysigt ställe i Halmstad i mitten av april, äntligen ska det bli av! Fick ställa in sist pga "februarisjukan".
  • Träffa mina gamla kollegor i Partille i slutet av april, alltid lika härligt!
  • Sambons födelsedag i maj, älskar att hitta på något kul i present.
  • Bon Jovi-konsert i Sthlm i slutet av maj och också en (förhoppningsvis) mysig försommarhelg i huvudstaden.
  • Strax därefter drömresan (tror och hoppas jag) till New York!
  • Och såklart ser jag framemot allt som har med vår lille guldklimp i magen att göra.

Mitt i denna längtan kände jag att det var dags att byta bakgrundsbild i mobilen. Går från snöflingor till en NY-bild, har bara inte bestämt vilken.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar