Leta i den här bloggen

tisdag, mars 26, 2013

Apple tv

Vet inte om jag har skrivit om Apple tv förut men det är ju en himla fiffig mannick där man bl.a. kan streama från iphone eller ipad direkt till tv:n. På så sätt kan man titta på webb-tv och se det direkt i tv-rutan och kunna pausa när man vill.

Igår bröt den förkylning som jag dragits med en vecka ut och jag tvingades stanna hemma från jobbet. Jag tycker det är supertråkigt att vara hemma och tiden går ofta långsamt. Men igår fick jag stor användning av Apple tv och såg på massa gamla tv-program som jag inte sett innan. Många av de stora kanalerna har ju stort utbud av webb-tv och framförallt Svt. Här nedan kan man se att jag kollade in Hissen på Kanal 5. Är hemma idag också, får se vad jag ska titta på, får gräva lite djupare i Svt:s arkiv så hittar jag säkert nån intressant dokumentär som man tidigare missat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar