Leta i den här bloggen

lördag, mars 02, 2013

Stå och sminka sig

Februari är förbi och därmed också tiden då jag satt på en stol och sminkade mig. Jag har haft en jobbig period av illamående och orkeslöshet (pga min brist på aptit) och jag orkade faktiskt inte stå upp och sminka mig. När jag hade duschat och skulle fixa håret tog jag också fram en stol. Fler exempel på min orkeslöshet; jag tog hissen NER, jag gick istället för att cykla till tåget, jag tog på mig kläder utan att bry mig så mycket om hur jag såg ut, har haft håret uppsatt i tofs hela tiden. Man skulle kunnat tro att jag har varit väldigt lat men jag har helt enkelt inte orkat mycket alls.

Men nu mår jag så mycket bättre! Jag är inte tillbaka till mitt vanliga jag ännu men på god väg. Ikväll ska vi ut och äta och gå på bio med ett par kompisar. Känns fantastiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar