Leta i den här bloggen

lördag, mars 02, 2013

På bokrea med orkester

Idag har vi varit på stan och gått i affärer. Det har jag inte gjort på flera veckor och jag fick köpt lite smått och gott, bl.a. till skidresan. Vi tog en sväng in på Bokias bokrea och jag blev väldigt förvånad över att det satt en orkester och spelade högt därinne. Fattar verkligen inte varför. Det var inte ens trivsam musik, hade mer förstått om de hade tagit dit en trubadur. Jag blev så less på den höga ljudnivån att jag bara kollade snabbt och sen gick. Men jag hittade iaf en bok som jag köpte! Vårt Bröllop. Har precis skummat igenom den och den är kanonfin! Både härlig läsning och fina bilder man inte sett förut.

Sambon och jag satt och pratade om hur vi båda tycker att Victoria och Daniel är så fina ihop och att deras bröllop var fantastiskt. Vi vill också ha det, om än i liiite mindre skala ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar