Leta i den här bloggen

onsdag, mars 20, 2013

Första gravidtidningen

Nu har jag köpt min första gravidtidning. Kände att jag "vågade" det nu när 13 veckor har passerat. Är annars lite försiktig med allt sånt där, det är så mycket kommers kring graviditet och det finns så många sajter på nätet som jag håller mig ifrån. Men den här tidningen kändes bra, det mesta iaf. Läste en artikel om att redan tidigt planera för föräldraledigheten och det är något vi ska sätta oss in i. Men vi är sedan länge på det klara med att vi ska dela lika. Har alltid känts självklart för mig och det tror jag gynnar alla parter. Mannen, kvinnan, förhållandet och framförallt barnet.

Nu har jag börjat få mage och får väl börja köpa mammabrallor. Idag är tredje dagen med klänning på jobbet, så skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar