Leta i den här bloggen

lördag, oktober 06, 2012

Svettigt minne

När jag igår satt och tittade igenom foton från gamla skidresor hittade jag några härliga filmsnuttar som framkallade riktigt härliga minnen. 2008 åkte jag och Sabina till Livigno i italienska alperna. Vi hade en helt underbar skidvecka och tjejresa, bara vi två. Det är så otroligt värdefullt med kvalitetstid med sina vänner, framförallt i min ålder när alla har mycket omkring sig med jobb, familj och annat. Trots att Sabina då bodde i Stockholm och hade två barn tog hon sig tid och pengar till att åka iväg på skidresa. Jag är så glad för den veckan vi fick!

Här är ett klipp som föregicks av att vi åkte lite långt utanför pisten och kom helt fel. Vi insåg att vi inte skulle komma till någon lift som vi först trodde så vi fick kämpa oss uppåt till närmsta pist. Det var underbart väder och jag blev ganska svettig. Sabina var lite långsammare än jag så jag trackade henne lite och jag var så full i skratt att jag knappt fick fram vad jag försökte säga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar