Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 11, 2012

Snart 100!

Kolla in det här! Jag har de senaste 12 månaderna varit på gymet 99 gånger och det här året totalt 75! Min målsättning innan året är slut är 100 och det ska jag absolut fixa. Jag vet att december förra året var en väldigt bra träningsmånad så siffran till vänster kan bli riktigt bra i slutet på november.

Jag har spinning inbokat på lördag så det ger 76 pass efter den här veckan. Efter det är det 11 veckor kvar innan året är slut. För att få ihop 100 behöver jag snitta drygt 2 pass i veckan. No problems! :) Räknar lite till; jag kan konstatera att jag kommer upp i 109 pass om jag lyckas snitta 3 pass under nästkommande 11 veckor. Det får bli en bonus om jag lyckas nå upp i 110.

I våras tvingade jag mig ut i löparspåret inför Göteborgsvarvet och jag hade under en period långa pendlingsdagar till Partille så mellan april och juni var det väldigt få gymbesök. Så därför är jag extra stolt över mina siffror nu!

Ska försöka komma ihåg att lägga ut en ny bild i slutet på året för att visa nya siffror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar