Leta i den här bloggen

söndag, oktober 14, 2012

Höstlöv

För ett par veckor sen beklagade jag mig över att jag promenerade för lite bara för att höstvädret varit lite trist. Bestämde mig då för att rycka upp mig och ta vara på de stunder jag kan för att ta små (eller längre) promenader. Och jag har faktiskt blivit mycket bättre! Går ibland ut på lunchen och på kvällarna trots att det då är mörkt. På helgen vill jag absolut ta en längre runda och idag tog jag med mig sambon upp till mysiga Galgberget. Där kan man få en fin utsikt över Halmstad. Idag var det lite lätt duggregn och 7 grader, härligt promenadväder faktiskt. Det är riktigt vackert med alla löv tycker jag, mycket rödgula löv på backen men ändå förvånansvärt grönt på träden fast det är mitten på oktober.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar