Leta i den här bloggen

onsdag, oktober 03, 2012

Bra ekonomiapp

Som ekonom har jag givetvis koll på mina pengar och jag tycker att det är kul med excel för att skapa tabeller och egna beräkningar av min ekonomi. Nu har jag dessutom hittat en himla bra app för att överskådligt ha koll på inkomster, utgifter och balans. Den heter Mina utgifter och kostar 15 kr i App store. Väl värt slanten! Man kategoriserar sina inkomster och utgifter på ett enkelt sätt och de som är återkommande kan man lägga in med ett visst intervall. Ibland kan jag undra hur mycket jag har lagt på att äta lunch ute (exempelvis) och med den här appen kan jag se det månad för månad eller också per vecka eller år. Det finns flera finesser och jag tycker att den är lättanvänd och rolig. Men så är jag ju lite av en strukturnörd också.

Bilderna är tagna från App store.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar