Leta i den här bloggen

onsdag, oktober 24, 2012

Mina nagellack

Har plockat i ordning bland mina nagellack som jag tidigare haft på lite olika ställen. Samlade ihop dem och fick en bra överblick. Insåg att jag redan hade ett brunt Mavala-lack som jag häromveckan köpte ett till av. Så nu har jag två av exakt samma, tur de är billiga. Innan jag flyttade i februari gjorde jag en ordentlig rensning och slängde minst 10 gamla lack som inte gick att använda. Så de jag har nu är alla prima.

Jag älskar att fixa med mina naglar, eller snarare, jag älskar att ha fixade naglar. Jag trivs inte alls i olackat. Att måla dem och sånt är tidsödande och inte alltid så kul. Men jag är fåfäng med mina naglar, har varit sen tonåren och kommer nog alltid att vara. För ett par år sen gick jag på salong och fixade akrylnaglar varje månad men jag kände efter ett tag att det kostade för mycket så jag la ner det. Visserligen var naglarna helt perfekta i fyra veckor men det är en viss tillfredsställelse att själv fixa naglarna så det gör jag nuförtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar