Leta i den här bloggen

tisdag, september 04, 2012

Stressiga dagar

De senaste dagarna har jag inte bloggat mycket alls och det beror på att jag varit i Göteborg och där var det full fart minsann. Hann med ganska mycket; Liseberg, Frölunda torg och kräftskiva på lördagen, umgicks med mor och far, Husknuten och Gekås på söndagen. Husknuten är nåt riktigt roligt för oss som drömmer om att bygga eget hus, det är en huspark, ett slags bostadsområde med nybyggda hus från 20 olika husbyggarföretag (heter det så??) där man kan gå in i husen och spana runt. Husen är fullt möblerade men det bor inga där.

På Gekås filmades det för fullt och när avsnittet med Falkenbergs blåsorkester visas i tv, då kanske vi är med i nåt hörn. Men jag försökte undvika kamerorna. Detta var även dagen då de i högtalarna ropade ut att årets 3:e miljonte kund precis passerade genom kassorna och därmed blev de bjudna på allt i kundvagnen, knappt 5000 kr! Vi fyndade lite allt möjligt, jag köpte tex två scarfar för 80 spänn!. Kolla min nya stjärn-scarf på bilden.

Förresten, jag vann Plopp på Liseberg! Men jag har ju godisförbud fram till nyår så de får ligga och götta till sig i kylskåpet några månader, haha.

Igår var det återigen fullt ös då jag tränade både på morgonen och på kvällen, tuffa pass! Jag var ganska slut igår kväll men nöjd! Idag är det PT igen, hoppas jag pallar. Dags att köra hårt nu sa hon sist, och jag som tyckte att det redan var hårt...
Vinst på Plopp-hjulet!
Jag i min nya scarf, höst = scarf-time!
Suddig bild från kräftskivan.
Falkenbergs blåsorkester spelar mitt i varuhuset och Kanal 5 filmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar