Leta i den här bloggen

onsdag, september 26, 2012

Ny bok

Under helgen i Jönköping läste jag klart boken Mitt positiva liv av Andreas Lundstedt. Jag rekommenderar den varmt! Jag är en person som verkligen gillar böcker med en sann story. Vare sig det är en känd eller okänd person som har skrivit den. Men när en känd person skriver en bok (som ju är extremt vanligt nuförtiden!) så kan man relatera till personen och man får en ny och mer mänsklig bild av "kändisen". Jag älskar att lära mig och få nya insikter om saker och ting vilket man ofta får när man läser sannböcker.

Jag är inne i en härlig bokslukarperiod och snappar hela tiden upp nya böcker som jag vill läsa. Näst på tur är I niqab på Stureplan av Josefin Ahlström som jag har hört väldigt gott om. Ett relationsdrama om sex, kärlek och svek. Verkar inte vara en sann story men det är bra med omväxling. Ikväll ska jag lägga mig extra tidigt för att hinna läsa nån timme innan sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar