Leta i den här bloggen

lördag, september 15, 2012

Nytt nagellack

I våras köpte jag ett rosa-aktigt nagellack från Make up Store och det är minsann det bästa jag har haft! Det sitter kanon och det blir inte avskavt så fort som de flesta andra. Idag är det sex dagar sen jag lackade och det är fortfarande lika fint!

Blev sugen på att köpa ett nytt nagellack och gick därför till Make up Store. Har hört att brunt är höstens lackfärg och det tycker jag är snyggt. Hittade ett glittrigt, brunt lack som jag slog till på. Eftersom mitt eget rosa lack sitter så fint vill jag inte ta bort det än. Bad om sambons hand för provmålning och det fick jag under förutsättning att jag tar bort det efteråt :). Tyvärr blev det inte den bruna färg som burken skvallrade om men jag tror det kan bli höstfint ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar