Leta i den här bloggen

torsdag, februari 06, 2014

Sköna sulor

Jag har för första gången i mitt liv köpt fotriktiga sulor. Häromdagen gick jag till skoaffären för att köpa sulor till mina boots. Ville ha några som gav lite extra stadga och värme men inga vintersulor som skulle bli för varma. Fick då tipset om sulor med stöd för hålfoten och fick ställa foten på en grej som skulle se om jag hade hålfot och det hade jag vilket är väldigt vanligt. Provade sulorna och det kändes skönt men ovant. De kostade 279 kr vilket var betydligt mer än jag hade tänkt lägga på sulor när jag gick till affären. Men de kändes bra och nu när jag är mammaledig promenerar jag ju väldigt mycket så jag ser det som en investering. Dessutom känns det bra att gynna cityhandeln :) Tjejen sa också att dessa funkar bra året om och speciellt i platta skor som Converse. Ett tips från mig om du vill gå lite bekvämare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar