Leta i den här bloggen

tisdag, februari 25, 2014

Emmies mössor

Igår var jag hemma hos min kompis Jenny som har en tvåårig dotter. Hon hade rensat ut massa kläder för att sälja på en barnloppis till helgen. Jag fick chansen att kolla igenom lite i förväg och köpte lite av henne. Bl.a. två söta mössor, varav den ena är vändbar. Insåg att Emmie faktiskt har ganska många mössor så jag körde en liten mössprovning inför kameran. Håll till godo!
Mössan hör till ett set som jag köpte begagnat av en annan kompis.
Ytterligare en mössa som hör till ett set, Mimmi Pigg, som Emmie fick i present när hon var nyfödd.
Den här mössan i storleken mindre var den första vi köpte när Emmie var nyfödd, köpte sen denna i större storlek.
Denna söta mössa har min kompis Lisa sytt till Emmie!
Detta är den varmaste mössan Emmie har, den köpte vi inför Sälenresan i januari.
Denna mössa köpte jag av Jenny :)
Den här mössan köpte jag också av Jenny, så söt!  Men lite för stor ännu. 
Så här ser fågelmössan ut om man vänder på den. Blir nog perfekt till sommaren.

1 kommentar:

  1. Allt klär en skönhet. Hon är verkligen jättesöt! Kram, Alexandra

    SvaraRadera