Leta i den här bloggen

måndag, september 23, 2013

Skötbord - check!

Vi har länge haft det mesta förberett inför bebisens ankomst men skötbord har varit något vi saknat. Dock hade vi spanat in ett som vi ville ha. Kostade 1700 i många nätbutiker men faktiskt "bara" 1300 i en butik här i Halmstad. Men vi spanade på Blocket och hittade just det här skötbordet vi ville ha flera gånger men det ville sig inte riktigt, alltid någon annan som hann före. Igår morse, tidigt en söndag morgon, kollade jag Blocket igen och såg att en ny annons kommit ut på skötbordet. Den hade legat ute typ 25 minuter bara så jag såg min chans. Enda kruxet var att skötbordet fanns i Malmö, typ 12 mil från Halmstad. Men vi bestämde oss för att ringa och vi var först :) Så vi såg det som en utflykt och körde söderut. Priset var jättebra, 500 spänn och nån liten skavank bara.

Det är stort i vårt lilla badrum men då vi bor i en tvåa behöver vi funktionella möbler och det här skötbordet är så praktiskt med två rejäla hyllor och en låda. 

Gick till Panduro och köpte hobbylack för att fixa till hörnet på lådan där lite färg hade flagnat av. Trots att jag målade naglarna imorse tänkte jag att jag inte skulle kladda. Det gick inte riktigt som jag tänkt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar