Leta i den här bloggen

tisdag, september 03, 2013

Magen v34 till 38

Som jag har skrivit innan har jag gått in i en tyngre fas av graviditeten sista tiden. Idag var vi hos barnmorskan igen och jag berättade att jag inte orkar lika mycket längre. Hon sa till mig att det är viktigt att jag vilar och tar det mer lugnt nu. Vi har nästa besök inbokat den 19 september, dagen innan bf och jag sa till henne att idag kan ha varit sista gången vi sågs innan bebis. Jag blir inte förvånad om det blir så men hon varnade mig lite för att tänka så. Det kan bli väldigt drygt att gå över tiden om jag är säker på att inte göra det. Och det förstår jag så jag försöker att inte ställa in mig på varken det ena eller det andra, men det är svårt! Nu ser jag verkligen framemot att sluta jobba och att mentalt kunna koppla av och ladda om inför den stora uppgiften vi står inför, oavsett om bebisen kommer före eller efter bf.

Tisdagskväll betyder magbild och här kommer de fem senaste veckornas magbilder :)
V34

V35

V36

V37

V38
V38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar