Leta i den här bloggen

torsdag, september 12, 2013

Bokat bio!

Nåt måste man ju hitta på om dagarna. Sen i måndags har jag gjort lite av varje, träffat kompisar, bakat, sovit middag, varit på bibblan, städat, tvättat och såklart tagit det lugnt en hel del. Dagarna går inte lika fort som när man jobbar.

Alla har väl hört lovorden om den nya filmen Monica Z. Premiär imorgon och jag kollade om den visas på dagtid här i Halmstad (vet att sambon inte skulle vilja se den ändå) och såg att den faktiskt gör det! Så nu har jag bokat en biljett till mig själv. Ska bli riktigt mysigt! Det blir morgondagens höjdpunkt. 

Insåg för övrigt att det är fredagen den 13:e imorgon. Inte för att jag är skrockfull men jag hoppas att det inte blir bebis imorgon. Försöker fortfarande tänka att den 15:e är en bra dag och det är ju på söndag. Har visserligen bjudit hem sambons syster med familj då men det går ju att ställa in om någon liten vill ut :)


1 kommentar: