Leta i den här bloggen

fredag, september 13, 2013

Dagens höjdpunkt

Det blev som jag trodde. Bion idag blev dagens höjdpunkt! Jag har aldrig varit ett fan av jazz och har egentligen inte känt till så mycket om Monica Zetterlund. Men jag var ändå sugen på att se filmen som jag hört så gott om. Och det nya stjärnskottet Edda Magnason var verkligen fenomenal! Likaså Kjell Bergqvist, som han oftast är.
Sminkade mig och gjorde mig lite fin för att känna mig lite piffig. 
Vår fina bio i Halmstad, bara några minuters promenad hemifrån.
Är det bio så är det bio och då vill jag ha popcorn!
Vi var inte många i salongen denna premiärdag men så var ju klockan bara 14.50. 

En lustig sak i filmen var när Monica för andra gången åker till New York. Den gula taxin stannar utanför New Yorker Hotel där vi bodde i juni! Hon går in i lobbyn som ser likadan ut som för några månader sen. Riktigt kul att se!

Jag kan inte annat än att verkligen rekommendera den här filmen. Jag hade läst nånstans att man skulle ha med sig näsdukar, och fasen vad jag ångrade att jag inte hade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar