Leta i den här bloggen

onsdag, september 04, 2013

Höstfjärilar

På väg hem från jobbet igår såg jag två fjärilar. De var så fina! Jag brukar inte bry mig om sånt men det känns som att det är lite off season med fjärilar nu. Visserligen bara början av september men det känns lite mer höstigt ute. Vilket jag för övrigt tycker är jätteskönt!

När andra går i långärmat eller tom med jacka på, går jag i kortärmat. Så här varm har jag nog aldrig varit. Jag är van vid att vara ganska frusen. Men närmsta veckan verkar vi ju faktiskt få en släng av sommarväder igen. Iaf här i Halmstad, 20-22 grader i slutet av veckan har jag hört. 

Just nu klurar jag på om vi ska åka på festen i Göteborg på lördag. Vill, vill! Men sista tiden har det lutat åt att vi inte kommer åka för min ork tryter men jag är inte helt säker. Imorgon, torsdag ska vi lämna besked. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar