Leta i den här bloggen

söndag, juli 28, 2013

Vandra på tak

Inser att jag inte skrivit på några dagar. Ibland går det flera dagar mellan mina inlägg, ibland skriver jag varje dag. Så kommer det fortsätta, tiden går fort och det är härlig sommar. Sen måste jag ju komma på nåt vettigt att skriva om också. Vill helst inte att det ska bli för mycket dagboksinlägg över bloggen. Kanske blir det så ibland och speciellt efter lill*n är född men det är inte min tanke med bloggen som helhet iaf. 

Apropå det, mycket roligt har hänt senaste dagarna men jag kan inte berätta så mycket om det i nuläget. Så det får vänta. Men livet känns extra kul och spännande just nu! :)

Nu till rubriken. Vandra på tak? Jo, det är något jag och sambon ska göra i Stockholm nästa år. 
Vi fick nämligen presentkort på Live It av mina föräldrar i förlovningspresent förra året och häromveckan fick vi äntligen bestämt vad vi skulle välja av de olika aktiviteterna. Förhoppningsvis kan vi slå ihop takvandringen med hotellövernattningen som vi fick i kompensation i maj. Har inte frågat brorsan än men vi hoppas på lite barnpassning då ;-)

Nu är det dags att åter softa i sommarvärmen. Sambon börjar jobba imorgon och nu får vi suga ut det sista av hans semester. Det lutar åt minigolf ikväll. Blir isf första gången i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar