Leta i den här bloggen

fredag, juli 05, 2013

Min dag :)

Å så var man 36 år! Eller om man ska vara noga, ikväll 23.32 är det exakt 36 år sedan jag föddes. 

Efter en seg natt med snuva, täppt näsa och halvkass sömn vaknade jag till en sjungande sambo som uppvaktade mig med fina paket. 

Det var handdukar och grytvante från Macy's (ingen pik sa han ;-)). Sen fick jag en fin necessär med krämer och bodymist från VS. Och även en jättefin parfym som säkert doftar ljuvligt men med min täppta näsa kände jag ingenting. Sambon brukar dock vara väldigt bra på dofter så jag tror nog han har lyckats den här gången också. 

Han säger att jag ska få nåt mer på söndag, spännande! 

Ikväll hoppas jag att vi kommer iväg till restaurangen i Båstad. Har sett så mycket fram emot det, både fira födelsedag och att semestern börjar. Tennisveckan drar igång med kval nu i helgen så det är nog en del folk där redan. Puls gillar vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar