Leta i den här bloggen

torsdag, juli 04, 2013

Sjukling här

Så har man gått och blivit förkyld lagom till sin egen födelsedag. Sambon var krasslig i helgen och igår kväll slog skiten till på mig. 

En dag kvar att jobba innan två veckors semester och vi har bokat bord på Sand i Båstad imorgon för att fira min födelsedag. Vi hade faktiskt bokat där på Alla hjärtans dag men fick boka av då jag mådde så illa. Februari var ingen bra månad för mig, minns de som hängt med. 

De närmaste dagarna är det mycket på agendan. Mitt eget kalas är på söndag och mycket ska fixas, sen fyller sambons syster 20 på lördag vilket givetvis ska firas. Ikväll är enda möjligheten för mig att vila och försöka kurera mig så jag gick hem lite tidigare från jobbet och bäddade ner mig. Och här ligger jag i sängen och kollar på webb-klipp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar