Leta i den här bloggen

lördag, juli 20, 2013

Sambon pajar stol på stranden

Nu njuter jag av underbara sommardagar när min semester börjar lida mot sitt slut. Idag är en otroligt härlig dag och det är nästan medelhavsväder. Vi ligger på stranden i Tylösand och göttar oss, på skylten står 20 grader i vattnet och 26 i luften. "Fan va nice", sa sambon precis och det sammanfattar ganska bra hur vi har det just nu.
"Grannarna" roar sig med att gräva ner sin kompis :)

Sambon lyckades på något sätt knäcka ena brassestolen, den gled bakåt ju mer han lutade sig. Men han är glad ändå :D

Idag har jag badat i havet för första gången i år, inte jättevarmt kan jag erkänna men väldigt friskt och skönt ändå. Har doppat mig flera gånger!


Idag måste vara den hittills bästa stranddagen i Halmstad. Det kryllar av folk på stranden och det är inte så sabla blåsigt som det varit tidigare. Dessutom är det ju lördag så även de som inte har semester har ju möjlighet att åka hit. 

Livet är riktigt gött en dag som denna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar