Leta i den här bloggen

lördag, juli 06, 2013

Bilder från 36-årsdagen

Jag hade en mycket bra födelsedag trots förkylning (den har dock tagit ett extra hopp nu och jag mår tyvärr sämre idag...). Började födelsedagen med besök hos barnmorskan för vanlig kontroll. Allt verkar bra och vi fick återigen höra bebisens hjärtljud, kändes som en bra present. På jobbet bjöd jag på fika och sen lunchade vi ett gäng på stan. Jag bestämde mig för att sluta efter lunch så jag gick hem efter maten.
I hissen på väg upp till lägenheten tog jag ett foto på magen uppifrån. Man ser inte mina fötter! 

Bestämde mig sen för att ta en sväng på stan. Det är mycket ös i Halmstad just nu. SM-veckan och premiär på Gyllene Tiders turné. Hade ork att strosa runt lite och la mig i en solstol mitt emot Najaden (gamla skolskeppet som är på dekis). 

Sen var det dags att ta tåget till Laholm där sambon skulle möta upp för vidare färd mot Båstad. 
Här är jag återigen i hissen :) fixad inför födelsedagskvällen. 

Vi åt en pangmiddag och det var underbart väder! Tennisveckan börjar nästa vecka (kval i helgen) så det var lite liv och rörelse men inte så hysteriskt som det är om en vecka. Har ju själv bott i Båstad så jag minns hur det var. 

Vi strosade runt lite efter vi ätit och tittade till en öde Centre court. 

Mycket nöjd med dagen åkte vi hemåt och letade parkeringsplats utan att hitta någon där vi alltid står. Till sist fick vi åka till ett närliggande p-hus och betala för natten...

Min 36-årsdag i ett nötskal :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar