Leta i den här bloggen

tisdag, mars 25, 2014

Snygga nagellack

Jag kunde bara inte motstå dessa underbara nagellack! Häromdagen såg jag att Nordic Feel hade kampanj på alla nagellack från OPI, kostar nu 99 kr istället för 150 och de är några av de bästa. Det fanns massvis av färger att välja bland (säkert 100) men dessa fastnade jag för. Och för er som är intresserade av att köpa så heter de; Can't Find My Czechbook och Aphrodites Pink Nightie. Sicka namn :)
Fotat med kort skärpedjup, visst blev det en bra bild!
För övrigt är det nu dags att komma igång mer med min fotografering och även om det är betydligt smidigare att ta foton med mobilen och sen blogga direkt ifrån den vill jag bli lite bättre på att använda systemkameran och lägga ut fina bilder. Då måste jag sätta mig vid datorn och läsa in bilderna från minneskortet så det blir ju inte att man gör det för varje inlägg. Men som sagt, lite bättring utlovas! Och alla inlägg med bilder från systemkameran lägger jag ut under etiketten Fotografering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar