Leta i den här bloggen

måndag, mars 17, 2014

Etiketter

Tråkig rubrik, jag vet. Men det här är ett inlägg med lite information till dig som läser här. Jag har pillat lite och lyckats lägga in etiketter. De finns under den svartvita bilden på mig här till höger. Det är kategorier som ska underlätta om man vill läsa om ett visst ämne på min blogg. Jag vet inte om det efterfrågas men jag tyckte att det verkade käckt, om inte annat för mig själv om jag vill se hur mycket jag har skrivit om t.ex. Husbygge. Inser snabbt att Emmie ligger i topp ;-). Jag ska gå bakåt och lägga in etiketter på de flesta inlägg men det tar lite tid så allt är inte klart än. Hoppas att någon av mina läsare gillar det men nu har jag i alla fall berättat om det :).

Tillägg; Etiketter syns bara i webbversionen, ej när man läser i mobilen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar