Leta i den här bloggen

tisdag, mars 25, 2014

Skönhetsprenumeration

Sen en månad tillbaka prenumererar jag på Glossybox. Det är en låda med skönhetsprodukter som kommer en gång i månaden till en kostnad av 139 kr. På detta sätt får man  prova på lite olika produkter man kanske annars inte skulle ha köpt och det känns lite lyxigt när lådan kommer för det är ju en överraskning varje gång. Jag har hört att produkterna ibland kan vara från kända märken och ibland lite mer okända, men de kan ju vara bra ändå. Jag har hittills bara hunnit få en låda men jag fick precis mail om att mars-lådan är på ingång. Man kan välja att köpa ett visst antal månader eller köra på autogiro som jag. Då kan jag också när som helst hoppa av, det är ingen bindningstid. När man anmäler sig får man fylla i ett litet formulär om hud- och hårtyp och liknande så att man får passande produkter. Jag tycker att detta är en kul grej att unna sig (fåfäng som jag är) och priset är ju helt okej! Vi har postfack i entrén och där får lådan plats så det är väldigt skönt att slippa åka iväg och hämta den hos ett ombud. Tror de har anpassat storleken till de flesta brevlådor. 
Vad är det i lådan, måntro??
Fint inslaget :)
Jag har mailat ut en "inbjudan" till några kompisar för att se om någon är intresserad av att prova. Jag får värvningspremie så det vore såklart kul om några nappade. Men bortsett från det är detta verkligen en kul grej som jag kan rekommendera. Gå in och läs mer på http://www.glossybox.se/. Om det är någon som läser här och som vill bli värvad, meddela mig så kan jag skicka ut en inbjudan. Det finns även Man box, de kommer en gång i kvartalet och kostar 169 kr. Kanske något att ge bort i present?
Februarilådan innehöll Aloe Vera creme, Skimmerlotion, nagellack, ögonskugga, Ögonmasker, Läkerol och ett presentkort.
Jag har använt allt utom nagellacket (inte riktigt min färg) och ögonmaskerna. Måste hitta lite tid till att ligga still och blunda i 30 minuter, kvällstid känns lite onödigt och på förmiddagarna har jag inte hunnit med ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar