Leta i den här bloggen

tisdag, januari 29, 2013

Tommy & Anna show

Jag har en radioapp som jag faktiskt inte har använt så mycket. Men det ska det bli ändring på nu. Jag har tidigare skrivit om hur jag saknar Mix Megapol i Göteborg och nu kan jag ju lyssna på Morrongänget på väg till jobbet och på Tommy & Anna show när jag ska hem! Det gillar jag verkligen. Och Pippistrello som rapporterar från trafiken varje kvart :) Alla bloggläsare i Gbg vet vad jag menar. Även om det inte är viktigt för mig att veta att det är kö på Skånegatan eller att en lastbil gått sönder och blockerar höger körfält på Odinsgatan är det en skön hemmakänsla på något sätt. Svårt att förklara men jag har lyssnat på dessa gubbar (och gummor) i flera år och de blev lite av en trygghet, framförallt under mina singelår. Ni minns väl tv-programmet En röst i natten? Den känslan har jag för mina goa radiogubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar