Leta i den här bloggen

lördag, januari 12, 2013

Göteborg över dagen

Idag var dagen då jag skulle se min gamla lägenhet för sista gången. De som hyrt den av mig i andra hand flyttar snart ut och in flyttar nästa hyresgäst som får ta över lägenheten. Jag fick bara hyra ut i ett år och det har det faktiskt gått om ett par veckor. Jag sålde de möbler som jag hade kvar, köksmöbler och soffa. Kändes lite vemodigt men nu är det nya tider som gäller. I år ska vi förhoppningsvis bli med hus, antingen det blir till att bygga nytt eller hitta nåt på Hemnet.

En annan mycket trevlig anledning till att vi åkte till Gbg var att min nyfödde brorson Sixten var på besök från Sthlm. Han är bara två veckor gammal men han verkar vara så snäll och lugn. Nu är det bara den yngste brorsonen Milian från Norrland som jag inte har träffat :( Han är snart 7 månader och julträffen blev ju tyvärr inställd.

Det är så synd att jag och mina syskon är så utspridda, vi ses ju ganska sällan.
Men sånt är livet! Det viktigaste är att vi alla mår bra och är lyckliga där vi bor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar