Leta i den här bloggen

torsdag, januari 03, 2013

Julkort på vift?

I år skickade vi närmare 40 julkort, vi gillar båda två den traditionella julhälsningen i form av ett fysiskt julkort i brevlådan. Även om jag inte förväntade mig julkort tillbaka från alla som vi skickat till upplever jag att nåt blivit fel hos Posten i år. När julafton kom saknade vi kort från flera personer som vi alltid brukat få ifrån. Vissa, fick vi veta, hade verkligen skickat så då fattade man ju att de skulle komma senare. Tre kort fick vi fredagen den 28:e och ett kort idag den 3:e. Alla dessa kort var stämplade i tid för julkort! Ännu saknar vi ett kort som vi vet är skickat. Kanske fler kort än vi vet, dessutom... Och idag fick jag av en slump veta att en kompis inte fått vårt julkort. Så det verkar vara strul på andra hållet också. Undrar om det är fler som inte fått vårt kort?? Tidigare år har jag inte upplevt att det varit nåt strul. Vad har hänt hos Posten? Eller är det bara vi som haft oflyt i år? :(

Blir så glad av alla fina julkort vi fått! Brukar sätta upp så många som möjligt på ett sidenband på väggen så att de verkligen syns. Det blir som en juldekoration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar