Leta i den här bloggen

torsdag, februari 18, 2016

Träningsinspirerad

Än är det ett tag kvar tills jag tränar på gymet eller springer en runda. Men idag fick jag ett ryck och beställde lite nya träningskläder. Jag vet hur mycket det kan göra för inspirationen och jag verkligen längtar efter att komma i form igen. 
Jag minns hur det var när Emmie var liten. När sambon kom hem från jobbet stack jag iväg och tränade och det var superskönt med både egentiden och träningen. Att basta efteråt var det bästa men tyvärr har inte mitt nuvarande gym bastu så det får jag klara mig utan. 

När jag väl får hem dessa träningsplagg kommer de såklart inte passa men jag får förlita mig på att M brukar vara min storlek. 

Louise, i vår får vi träna ihop igen! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar