Leta i den här bloggen

fredag, februari 05, 2016

Sista jobbdagen på länge

Så var sista jobbdagen innan bebis här. Känns så härligt! Nu ska jag vila och ta dagen som den kommer fram tills att lillasyster kommer till oss. 
Jag bjöd mina kollegor på semlor vilket blev väldigt uppskattat. Tidigt imorse vispade jag grädde men för övrigt hade jag köpt färdig mandelmassefyllning och släta bullar. Lätt som en plätt och himla gott!
På lunchen idag gick jag ut på stan för att hitta babykläder till lillan. Vill att hon ska få sina egna "åkahemfrånbbkläder", hon behöver ju inte ärva Emmies kläder det första hon gör. Hittade en söt dress och body på Cubus i strl 50 (minns att det var lite för stort när Emmie föddes men det får funka). I helgen ska BB-väskan packas och dessa kläder läggas ner i den. 
För övrigt var vi hos bm på Mvc igår och allt verkar bra. Lillans hjärtljud låg på 135 liksom tidigare. Mitt blodtryck låg på 105/65, har alltid haft lågt och det är ju bra. Ska tillbaka den 16:e och det hoppas jag blir sista gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar