Leta i den här bloggen

söndag, juni 01, 2014

Pappa tar över

Så, nu är det dags för sambon att ta över föräldraledigheten. Jag åker till jobbet och "försörjer" familjen :) Jag har inga som helst problem med att släppa kontrollen som vissa pratar om. Sambon är en jättebra pappa och jag behöver inte tala om var blöjorna finns (hörde nåt om det i en mamma-panel på tv) eller vad hon ska äta, ha på sig eller annat. Sambon kommer lösa det och hitta sitt eget sätt. Och jag vet att han såklart sätter Emmie främst. Mitt sätt är inte det enda rätta och kanske kan han lära mig nåt nytt :)

Här kommer några far- och dotterbilder från helgen.
Somnat i pappas famn i soffan. 
Spelar gitarr :)
Pappabus på stranden.
Denna bild är bara så underbar!
Trygg i pappas famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar