Leta i den här bloggen

fredag, juni 07, 2013

Victoria's secret

Jag har varit i underklädeshimlen! Äntligen har jag en sån här fin rosa kasse.

Jag har hört lite om hur det funkar att handla på Victoria's secret men ändå inte fattat riktigt hur förrän nu. Först kom en tjej fram och frågade om jag behövde hjälp. Hon mätte mig och fyllde i ett kort med modeller som kunde passa mig. 

Sen tog jag mitt kort och gick till omklädningsrummen där nästa tjej hjälpte mig. Jag fick först prova en "bas-bh" i den storlek som stod på kortet för att se om den var rätt, vilket den var. Sen fick jag typ åtta olika bh:ar att prova utifrån de modeller som var markerade på kortet. Alla butikens bh-modeller i alla storlekar fanns i en stor byrå inne på "omklädningsområdet". Jag gillade tre av dem och en tredje tjej hjälpte mig sen att hitta dessa modeller i butiken där de fanns i flera olika färger. De låg i lådor markerade med rätt storlek så det var lätt att hitta. 

Det fanns hur mycket fint som helst och butiken är jättestor! Även smink och andra skönhetsprodukter finns där och jag köpte lite sånt också. Sabina hade skickat bud på två Body mist så det har jag fixat till henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar