Leta i den här bloggen

måndag, juni 24, 2013

Hoppas hoppas

Plötsligt händer det, sägs det. Tänk om nån av dessa lotter innebär storkovan för oss. Vi prenumererar på fem Triss i månaden med förhoppning om att nån dag vinna en rejäl slant. 

Inte sällan vinner vi 30 spänn eller som sist då vi vann 30 gånger två. Och den lotten löste jag in till dessa två! 

Ibland ser jag på trissdragningen i TV4 och föreställer mig hur det skulle vara att sitta där. Men egentligen är det inget jag drömmer om. Får man välja skulle jag helst vilja vinna en vinst direkt på lotten. På baksidan står det vilka vinster som finns och den högsta vinsten utan att komma till tv är 1 miljon! Sen är det 100.000 kr på nästa nivå. Det hade varit lagom :) Då hade vårt blivande bröllop varit i hamn utan besvär!

Nu är det dags att skrapa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar