Leta i den här bloggen

tisdag, april 23, 2013

Ny frisyr

Äntligen var det dags att gå till frisören och fixa till håret. Jag har verkligen längtat. Jag hade bestämt mig för att göra en ganska stor förändring, var sugen på nåt nytt. En page med ljusa slingor hade jag tänkt mig. Jag visade min frisör nedan bild på Sienna Miller för att visa vilken färg jag ville ha.


Min före-bild är ganska tråkig, luggen för lång och håret bara hänger. Färgen ska vi inte tala om. Men när man har ett frisörbesök inbokat brukar man ju inte vara supersnygg i håret heller. 

Och man kan ju lugnt konstatera att det blev förändring! T.o.m. lite väl ljus färg tycker jag faktiskt, iaf framtill. Faktum är att jag är extremt ljus fram men det är riktigt snyggt därbak. Jag kommer nog att vänja mig. Sen är man ju så sabla blek nu också, det hjälper ju inte till direkt. Jag är väldigt nöjd med frisyren iaf, skönt med ett lyft. Plus att jag hoppas att jag kommer fälla mindre hår nu för det har varit jäkligt störigt, hårstrån överallt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar